Čo ak je výrobok poškodený - Zákaznícky servis

Vrátenie tovaru a záruka

Ak zistíte chybu výrobku po jeho prevzatí, kontaktuje prosím okamžite (maximálne však do 14 dní od prevzatia tovaru) náš zákaznícky servis.

V prípade, že sa bez vášho zavinenia objaví chyba na výrobku po tom, čo ho vlastníte dlhšie ako 14 kalendárnych dní, pomôžeme vám, akonáhle to bude možné. V závislosti na druhu tovaru ho môžete zaslať do nášho servisu v Holandsku k oprave.

Ponámka:
Ak vrátite výrobok, neznamená to, že automaticky dostanete náhradný.

Pred vrátením tovaru kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.

Velka spokojnost s dobou dodania a celkovou komunikaciou

Velmi dobra komunikacia. Kratka doba dodania - v piatok objednal o 4 pracovne dni dodane

Kleiman
29 Jul 2022

10 / 10
Faktúra (iba v NL)